♥●•٠·˙رویای عاشقانه ی من و دو فرشته♥●•٠·˙

♥●•٠·˙رویای عاشقانه ی من و دو فرشته♥●•٠·˙
♥●•٠·˙کامران وهومن تمام زندگیه من♥●•٠·˙ 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویای عاشقانه ی من و دوفرشته و آدرس myloveskh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چشم گریان

 

 
 

 

اینجا در قلب من حد و مرزی

برای حضور تو نیست

به من نگو که چگونه بی تو

زیستن را تمرین کنم

مگر ماهی بیرون از آب

می تواند نفس بکشد؟؟؟

مگر می شود هوا را از

زندگیم برداری و من

زنده بمانم؟؟؟

بگو معنی تمرین چیست؟؟؟

بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟؟؟

بریدن از خودم را؟؟؟

عکس زیبای چشم گریان با کیفیت بالا برای بک گراند دسکتاپ


آرام نشسته ام........ خاموش!
اما در دلم غوغایی است، دلم ماتمکده ای شده........
پای برهنه قدم می زنم و آنقدر ادامه می دهم تا پاهایم تاول بزنند، تا....
تا درد تو را از یاد ببرم!
اما انگار از یاد برده ام که دلم مدت ها پیش تاول زد!
بدا به حال تو. به قلبم خنجر می زنی ای دوست! و من ..........
ای خدا تو نجواهای عاشقانه مرا دیدی و دیدی چه ساده دل بستم، چه پاک عاشق شدم!
اما او مرا می راند! خدایا ..... بارالها ........ میمیرم!!!
وقتی به اعماق قلبم سفر می کنم از شدت محبت دستانم به لرزه می افتد!
همیشه با خود می اندیشم وقتی تو را دیدم، اولین گفتار در حقانیت این باشد که:
دوستت دارم

 

ببین غمگینم، ببین دلتنگ دیدارم...

ببین خوابم نمی آید، بیدارم...

نگفتم تا کنون،

اما کنون بشنو: تورا بیش از همه کس دوست میدارم!!


نظرات شما عزیزان:

yasi
ساعت15:48---2 مرداد 1391
mer30 azzizam ba tabodole link movafeghi ?

مهدیس
ساعت14:06---2 مرداد 1391

چو ماه از پشت خرمنها بر آید
به دیدارم بیا چشم انتظارم
پرستوی فراری از شبم
یک امشب میهمان این دیارم

سلام نسیم جوووون...وب زیبایی داری عیزم.به کارت ادامه بده..موفق باشی
وقت کردی به منم یه سری بزن

سلام عزیزم فدات حتما سر میزنم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:5 ] [ ♥●•٠·˙Nasim♥●•٠·˙ ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ من به آن محتاجم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 61388
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ zibasazi by nightmelody.com

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

دریافت كد ساعت
face="Tahoma">كد بارش قلب


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


کد تغییر شکل موس -->